Attention! The content may be translated automatically, Transport Competence Agency is not responsible for the accuracy of the translation.
Šriftas
A A A
Fonas
Iliustracijos

POST-SERVICE SURVEY

Pasidalinkite savo patirtimi!

 

Gerbiamieji,

mums itin svarbi Jūsų nuomonė, todėl prašome užpildyti VšĮ Transporto kompetencijų agentūros (TKA) teikiamų paslaugų kokybės vertinimo anketą. Siekdami tobulėti ir gerinti paslaugų teikimo kokybę norėtume sužinoti Jūsų vertinimus ir pageidavimus. Ši klientų apklausos anketa yra anoniminė. Kiekvieno Jūsų nuomonė – mums labai svarbi!

1. Ar tai pirmoji TKA jums suteikta paslauga?
2. Ar esate patenkinti jums suteikta paslauga?
3. Kaip vertinate komunikavimą su TKA atsakingu asmeniu paslaugos teikimo metu?
                                       (1 – visiškai nepatenkintas; 10 – labai patenkintas)
4. Jei nurodėte įvertinimą nuo 1 iki 5, prašome įvardinti konkrečias tokio vertinimo priežastis:
5. Kaip vertinate suteiktos paslaugos kokybę?
(1 – visiškai nepatenkintas; 10 – labai patenkintas)
6. Jei nurodėte įvertinimą nuo 1 iki 5, prašome įvardinti konkrečias tokio vertinimo priežastis:
7. Kaip bendrai vertinate TKA darbą?
(1 – visiškai nepatenkintas; 10 – labai patenkintas)
8. Vertindami bendrai TKA darbą ir jos teikiamas paslaugas, kaip vertinate kiekvieną iš teiginių?
                                        (1 – visiškai nesutinku; 10 – visiškai sutinku; N.a. - neturiu atsakymo)
1. Įstaiga yra lengvai pasiekiamoje, patogioje vietoje
2. Įstaigos darbo laikas yra patogus
3. Įstaigos teikiama informacija yra lengvai prieinama, išsami ir suprantama
4. Kreipimosi į įstaigą dėl paslaugos suteikimo būdai Jums yra suprantami ir patogūs
5. Įstaigos konsultacijų teikimo būdai yra pakankami
6. Kilus klausimams, susijusiems su paslauga, Jums buvo išsamiai atsakyta
7. Jūsų klausimas buvo išspręstas / paslauga suteikta laiku (per teisės aktuose nurodytą laiką)
8. Paslaugas teikiantys specialistai buvo kompetentingi ir išmanė savo darbą
9. Paslaugą teikiantys specialistai buvo mandagūs ir maloniai bendravo
9. Jei kurio nors teiginio atžvilgiu nurodėte įvertinimą nuo 1 iki 5, prašome įvardinti konkrečias tokio vertinimo priežastis:
10. Jei turite papildomų pastebėjimų ir pasiūlymų, susijusių su TKA teikiamomis paslaugomis prašome įrašyti: