Šriftas
A A A
Fonas
Iliustracijos

Naujienos

27 Diena

NAUJIENOS

2021-01-22
TKA paslaugomis patenkinti 83 proc. klientų

2020 m. gruodžio mėnesį Transporto kompetencijų agentūra (TKA) vykdė klientų apklausą, kurios rezultatai leido nustatyti klientų pasitenkinimo indeksą – 83

2021-01-13
Lentelės su žaliosiomis rodyklėmis: 2020 m. statistika

Praėjusių metų sausį iš sankryžų Lietuvos keliuose buvo panaikintos lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudono šviesoforo signalo. Tačiau kilus vairuotojų

2020-12-23
Šventinis TKA sveikinimas
2020-12-15
TKA paslaugų teikimas nuo gruodžio 16 d.

TKA paslaugų teikimas nuo gruodžio 16 d.   Lietuvoje iki 2021 m. sausio 31 d. pratęsus karantiną ir sugriežtinus jo

2020-11-11
TKA darbas karantino laikotarpiu

Lapkričio 7 d. Lietuvoje įsigaliojus karantino sąlygoms, Transporto kompetencijų agentūra (TKA) skelbia apie savo veiklos sąlygas šiuo laikotarpiu. Egzaminai vyksta

2020-10-29
Patvirtinti atnaujinti mokėjimų už TKA paslaugas dydžiai

2020 m. spalio 26 d. Susisiekimo ministras patvirtino atnaujintą atlyginimo už Transporto kompetencijų agentūros (TKA) teikiamas administracines paslaugas dydžių sąrašą.

2020-09-14
Atvykstantiems į Lietuvą privaloma elektroninė registracija

Informuojame, kad nuo šio antradienio, rugsėjo 15 d., visi keleiviai, atvykstantys į Lietuvą reguliariais, specialiais ar užsakomaisiais reisais oro, jūrų

2020-09-11
TKA didina veiklos skaidrumą – pristatyta korupcijos prevencijos politika

Transporto kompetencijų agentūroje (TKA) darbuotojams pristatyta atnaujinta korupcijos prevencijos politika. Joje numatytos gairės, kurių laikytis įsipareigoja visi TKA darbuotojai –

2020-08-06
Pokyčiai po Transporto kompetencijų agentūros reorganizacijos

Užbaigta VšĮ Transporto kompetencijų agentūros reorganizacija, vykdyta skaidymo būdu, kuris įstaigą padalijo į du naujus juridinius asmenis – VšĮ Transporto

2020-07-03
Išaugo klientų pasitenkinimas TKA teikiamomis paslaugomis

Kiekvienais metais Transporto kompetencijų agentūra (TKA) atlieka klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimą. Šiemet klientų pasitenkinimo indeksas pakilo 5 procentiniais punktais