Šriftas
A A A
Fonas
Iliustracijos

TKA paslaugomis patenkinti 83 proc. klientų

14 Diena

2020 m. gruodžio mėnesį Transporto kompetencijų agentūra (TKA) vykdė klientų apklausą, kurios rezultatai leido nustatyti klientų pasitenkinimo indeksą – 83 proc.

Geriausiai įvertintos šios TKA teikiamos paslaugos:

  • Kelių transporto paslaugos (eismo saugos, transporto modeliavimo, transporto investicinių projektų, transporto aplinkosaugos ir kitos paslaugos) – 93 proc.
  • Aviacijos medicinos paslaugos – 85 proc.
  • Teorinis egzaminavimas – 84 proc.
  • Oro navigacijos paslaugų priežiūra – 82 proc.
  • Aviacijos specialistų licencijavimo ir mokymo priežiūra – 82 proc.

Klientai, kurie praėjusių metų birželio-lapkričio mėnesiais tiesiogiai bendravo su TKA specialistais dėl įstaigos paslaugų gavimo, vertino ir pasitenkinimą lemiančius veiksnius. Daugiausiai palaikymo sulaukė šie apklausoje pateikti teiginiai:

  • Specialistai mandagūs ir maloniai bendravo – 93 proc.
  • Paslaugas teikiantys specialistai kompetentingi ir išmano savo darbą – 87 proc.
  • Darbo laikas yra patogus – 85 proc.
  • Specialistų konsultacija buvo naudinga ir padėjo suprasti teisės aktus – 84 proc.
  • Kilus klausimams, susijusiems su paslauga, buvo išsamiai atsakyta – 84 proc.

Praėjusiais metais TKA klientų pasitenkinimo indeksą nustatinėjo du kartus – birželio ir gruodžio mėnesiais. Pastebima, kad per pusmetį bendras klientų pasitenkinimas išliko toks pat – 83 proc., tačiau pasikeitė skirtingų paslaugų vertinimas. Su vasarą atliktos apklausos rezultatais galima susipažinti čia >>.

2019 m. klientų pasitenkinimas TKA teikiamomis paslaugomis buvo 5 procentiniais punktais mažesnis ir siekė 78 proc.