2020 m. gruodžio mėnesį Transporto kompetencijų agentūra (TKA) vykdė klientų apklausą, kurios rezultatai leido nustatyti klientų pasitenkinimo indeksą – 83 proc.
Geriausiai įvertintos šios TKA teikiamos paslaugos:
Klientai, kurie praėjusių metų birželio-lapkričio mėnesiais tiesiogiai bendravo su TKA specialistais dėl įstaigos paslaugų gavimo, vertino ir pasitenkinimą lemiančius veiksnius. Daugiausiai palaikymo sulaukė šie apklausoje pateikti teiginiai:
Praėjusiais metais TKA klientų pasitenkinimo indeksą nustatinėjo du kartus – birželio ir gruodžio mėnesiais. Pastebima, kad per pusmetį bendras klientų pasitenkinimas išliko toks pat – 83 proc., tačiau pasikeitė skirtingų paslaugų vertinimas. Su vasarą atliktos apklausos rezultatais galima susipažinti čia >>.
2019 m. klientų pasitenkinimas TKA teikiamomis paslaugomis buvo 5 procentiniais punktais mažesnis ir siekė 78 proc.